Erinevate kaupade müükide osas selget liidrit Pedai sõnul e-kaupluses ei ole. Stabiilselt müüvad kõigi kategooriate kaubad ning vastavalt hooajale teevad hüppeid hooajatooted. Suvekuudel on ostetud enam külmikuid ja telereid.

Tihti ostavad veebist kodukaupu inimesed, kes soovivad kaupade kohaletoomisel terviklahendust.

"Kindlasti on e-kaubandusel suurem turunduslik mõju. Oleme rahul, et oleme suutnud viimase kahe aastaga kahekordistada meie lehe külastatavust," rääkis Pedai.
"Inimesed otsivad veebist erinevat informatsiooni ning loevad suure huviga tooteuudiseid ja arvustusi," selgitas ta.

Eestimaalased on Pedai sõnul küllaltki innovaatilised ning võtavad uusi veebilahendusi vastu suure huviga.

Veebist ostmisel domineerivad Pedai sõnul pigem noored ja keskealised inimesed. Meeste ja naiste suhe on küllaltki võrdne.

Euronicsil on Eestis 14 kauplust. Keti käive oli eelmisel aastal 40,5 miljonit eurot ja kasum ligi 892 000 eurot.