Analüütikud ootasid veel hullemat tulemust – üleilmset 0,9% müügikadu.

Kui Aasias ja USAs oli müük kehvapoolne, siis Euroopas kasvas müük 2,3%. Analüütikud ootasid 0,6% müügikasvu.

Ettevõte, mis on kaua jaganud igakuiseid müüginumbreid, teatas, juulikuu müüginumbrid jäävad viimasteks kuisteks numbriteks, mida nad avaldavad.

Märtsis võttis McDonald’si juhtimise üle Steve Easterbrook ja lubas sellest maailma suurimast söögikohtade ketist teha moodsa, progressiivse burgerikompanii.

Ta ütles, et USA äri paremusele pööramine on põletav prioriteet. Strateegia osaks on söögikohtadest autodega kaasaostu menüü lühendamine. McDonald’si on olnud hädas liiga pika menüüvalikuga, mis on ajanud kunded segadusse ja aeglustanud klienditeenindamist.