Google+ tuli turule juunikuus koos oma grupivestluse ja -video keskkonnaga Hangout, Facebook tuli koheselt välja Microsofti poolt ostetud Skype'ga välja töötatud vestluskeskkonnaga. Kui Google andis teada, et tema suhtlusvõrgustikus saab varsti hakata mängima Zynga pokkerit ja soomlaste loodud Angry Birdsi, teatas Facbook, et parandab oma mänguplatvormi ja lisab uusi võimalusi.

Kui varasemalt ei olnud see selge, siis nüüd mõistavad kõik, et Facebooki looja Mark Zukerberg paneb hoolikalt tähele, mida Google teeb, kirjutab Fortune.

"Google on võtnud kasutada ja kopeerida paljusid meiepoolt välja töötatud lahendusi ja teenuseid. Neil on selleks kindlasti õigus, meie aga peame olema veelgi paremad," sõnas Facebooki mängudejuht Sean Ryan.

Sotsiaalvõrgustikud teenivad nende keskkondades mängitavate mängude pealt raha nii, et võtavad oma osa mängude sees kulutatud rahalt. Facebook võtab väidetavalt 30 protsenti igalt kulutatud dollarilt, Google vaid viis protsenti.

"Google küsib hetkel vaid 5 protsenti mängutootjate tuludest, kuna neil ei ole kasutajaid," sõnas Ryan.

Põhjus, miks kahe gigandi vahel on hõõrumist, leidub ikka rahas. Investeerimispank ThinkEquity hindab, et 2014. aastaks tõuseb internetist ostetud "virtuaalse kauba" maht 20,3 miljardi dollarini. 

Google on aga hetkel selle raha noolimise seisukohalt vaeslapserollis, seda siis oma 25 miljoni registreeritud kasutajaga, samal ajal kasutab Facebooki 750 miljonit inimest ning neist terve miljon mängib mänge ja kulutab raha, millest kolmandik kukub Facebooki kaukasse.