Fazer käivitab uue ärisuuna Fazer Lifestyle Foods, mis hakkab keskenduma piimavabadele teraviljatoodetele ja taimsetele einetele ja snäkkide.

"Siseneme Bioferme ostuga uude ärisegementi, milles on kahtlemata väga palju uusi võimalusi ja rahvusvahelist potentsiaali," Fazer grupi president ja tegevjuhtütles Christoph Vitzthum.

Tema sõnul on tervislikkus, heaolu ja jätkusuutlik eluviis saanud kõikjal maailmas tarbijatrende juhtivateks märksõnadeks ja siinmail sajandeid toidulauda katnud kaer on omistamas supertoidu mainet.

Lisaks taimsetele einetele, suupistetele ja jookidele kategooriale jätkab Fazer Lifestyle Foods ärisuund ka hommikusöögikategooria toodete nagu putrude ja müslide arendamist.

Lääne-Euroopa taimetoiduturg kasvab igal aastal ligi 10%, mistõttu jätkab Fazer grupp ka Soomes ja Rootsis tegutseva Fazer Mills äriüksuse edendamist.

Ettevõte on Fazer Mills üksusesse viimase paari aasta jooksul investeerinud pea 30 miljonit eurot ja 2013. aastal Soomes käivitatud moodne kaeraveski hakkab mängima olulist rolli ka Fazer Lifestyle Foods ärisegmendi eduloos.