Kuluaarides on räägitud, et värske filmi vaatamine kodus võiks hakata maksma 25 kuni 50 dollarit. See oleks samasugune hind nagu sa tasuksid kahe pileti eest New Yorgi või Los Angelese teatrites. Nii loodetakse luua filmivaatajaile uus aken, sest videolaenutused ja DVD müük kaotavad aina populaarsust. Noorem põlvkond käitub varasematest erinevalt. Selleks aga tuleb läbi rääkida suurte kinokettidega. Kunagi on nad nautinud isegi kuni 6-kuuseid ainulevitusõiguseid, nüüd on see vähenenud umbes 90 päevale. Kinod on Hollywoodile siiani väga olulised partnerid.

Teine küsimus on, kas stuudiod hakkavad looma oma platvorme või kasutavad näiteks iTunesi või tasuliste teleoperaatorite abi.

Varem on kinoketid öelnud, et filmitootjad peaksid neile sellisel juhul maksma kompensatsiooni. Kui stuudiod kasutaks vahendajaid nagu iTunes, siis võib nende lõpptulu olla ebapiisav selleks, et plaaniga edasi minna. Peamiseks probleemiks jäävad aga kinoketid. Eksperdid arvavad, et oodata on palju jutuvahtu, aga vähe muutusi.