Finantsinspektsiooni hinnangul rikkus Pocopay ajavahemikul 22. august 2016 – 7. oktoober 2016 avaldatud reklaamidega reklaamiseadust, jättes neis kasutatud eksitava sõnastusega tarbijatele mulje, justkui oleks kõnealuse makseasutuse näol tegemist pangaga.

Avalikkust eksitati kolme reklaamiga: „Nutisaade 1. osa: Reporter Naan on Pocopay fänniga hädas“, „Nutisaade 2. osa: Reporter Naan teeb Pocopay'ga ühe erilise inimese rõõmsamaks“, „Nutisaade 3. osa: Reporter Naan feat. Surfar, Pocopay, Kassid“.

Reklaame näidati ASi Pocopay YouTube´i kanalil, Facebooki lehel, Apollo kinodes, Apollo raamatukauplustes ning Apollo klubi liikmetele e-postiga saadetud uudiskirjades.

Nende reklaamide tellimise ja avalikustamisega rikkus Pocopay reklaami üldnõudeid, mis on reklaamiseaduse kohaselt karistatav väärteona ja mille eest karistatakse juriidilist isikut rahatrahviga kuni 10 000 eurot. Mõistetud karistuse määra mõjutas muude asjaolude kõrval positiivne fakt, et idufirma tegi menetluses head ja avatud koostööd.