Uus ameerika päritolu omanik kavatseb muuta laeva autoteki kasiinoruumideks. Kajutid ehitatakse muuhulgas ümber luksussviiteideks. Pärast muudatuste elluviimist mahub laevale kuni 3000 klienti, kirjutab Ilta-Sanomat.

Finnjet ei ole juba poolteist aastat olnud Soome lipu all. Laeva Ameerika-ajastu algas, kui ta saabus Bato Rouge’i 2005. aastal ja alustas tegevust Lousiana ülikooli hambaarstiks õppivate tudengite ühiselamuna. 700 üliõpilast pidi kolima loksuvasse ühiselamusse, pärast troopilise tormi Katarina möllamist New Orleansis.

Finnjet kurseeris Soome ja Saksamaa vahel aastatel 1977-2004. Saksamaa poolsed sihtpunktid olid Travemünde ja Rostock. Viimastel kurseerimisaastatel külastati teel Saksamaale ka Tallinna sadamat.

Laeva valmides aastatel 1976-77 oli Finnjet maailma suurim ja kiireim autopraam. Laev tippkiirus 31,5 sõlme saavutati kahe gaasiturbiinimootori abil. Kõige kiiremini jõuti Soomest Saksamaale 22 tunniga.