Üldse läks novembris müügiks 1953 uut sõiduautot. Siiski jäi müük novembris alla oktoobrikuu omale, mil osteti 2049 sõiduautot.

Kokku on tänavu 11 kuuga müüdud 19876 uut sõiduautot, mis on 7% võrra enam kui eelmise aasta samal perioodil.

Oodatult oli novembris kõrge ka uute sõiduautode osakaal kõikidest esmaregistreerimistest – 48%. Turusegmentide jaotuses suuri muutusi ei toimunud, veidike kasvas vaid maasturite müük, mis talve lähenedes on ka üsna loomulik. Populaarseim oli väike keskklass (33%), järgnesid maasturid (32%), keskklass (12%) ja väikeautod (11%).

Populaarseim automark on jätkuvalt Toyota, novembris müüdi seda marki uusi sõiduautosid 340 tükki. Järgesid Škoda ja Volkswagen, vastavalt 186 ja 176 müüdud autoga. Mudelitest müüdi enim Škoda Octaviat, milliseid läks kaubaks 110. Järgmist kohta jagasid võrdselt 72 müüdud autoga Nissan Qashqai, Toyota Auris ja Toyota Avensis. Elektriautode turg hakkab pärast toetuste lõppemist vähehaaval hääbuma, aga siiski toimetati novembris klientidele kätte veel 26 elektriautot.

Kuna ettevõtted keskendusid novembris ilmselgelt oma sõiduautode pargi laiendamisele, siis tarbesõidukite müük tegi nii oktoobri kui ka möödunud aasta novembriga võrreldes läbi kerge languse. Kokku müüdi novembris 354 tarbesõidukit. Tänavu 11 kuuga on siiski müüdud 2% võrra enam tarbesõidukeid kui mullu samal perioodil.

Automarkidest oli novembris edukaim Peugeot 59 müüdud sõidukiga, talle järgnes Citroen 55 sõidukiga ja üllatusena kerkis 33 sõidukiga kolmandaks MAN, seda tänu 24 müüdud bussile. Veokeid müüs enim Scania (19), järgnesid Volvo (15) ja MAN (9).