„Projekt CellTells, millega Ajujahi ettevõtluskonkursi võitsime, on aja jooksul läbinud olulise ärimudeli- ja toote uuenduskuuri, mis nüüd Flipperina realiseerunud on. Ajujahist osa võtmine oli meie meeskonnale esimeseks reaalseks kokkupuuteks idufirma-maailmaga ja konkursi periood oli meile mitmes mõttes maailma avardavaks kogemuseks.

Ma ei väärtustaks võitu eraldi, vaid kogu õppimisprotsessi tervikuna. Kõik, kes läbivad Ajujahi konkursi algusest lõpuni, on võitjad, kuna saadud kontaktid, tarkused ja uut moodi maailmapilt on tõeline väärtus, mida see kogemus annab. Reaalne konkursi võitmine on selle kõrval tegelikult teisejärguline, kuigi kahtlemata väga meeldiv asi,“ mainis Mikk-Alvar Olle.

Mikk-Alvar Olle lisas, et nende ettevõttele andis võit lisaks ülalmainitule eelkõige julgust ja enese- ning järjekindlust ning arusaama, et on oluline ise oma ettevõtmise edusse uskuda, sest vastasel korral - miks peaksid teised?

„Mul on hea meel tõdeda, et Flipper on peale kaheaastast tugevat arendusperioodi esimesi päevi turul ja kutsun siinkohal ka kõiki lugejaid Flipper.ee-ga liituma. Eraldi soovin ära märkida meie koostööpartneri EMT tugeva panuse Flipperi arengusse. On väga meeldiv, et EMT, kelle üheks
märksõnaks on innovatsioon, teeb päevast päeva tugevat tööd, et pakkuda oma klientidele uusi, põnevaid ja kasulikke lahendusi. Juba esimesel kohtumisel, kui Flipper käis EMT's ideed tutvustamas, kohtasime positiivset tagasisidet. Flipperi tehniline lahendus on küllalt keerukas ja spetsiifilisi probleeme, mida tuli lahendada, oli omajagu. Seda näitab ka pikk ettevalmistusperiood. Samas nägi meie ühine töögrupp probleemide taga kohe ka lahendusi. Nii tihe ja motiveeritud koostöö suurettevõtte ja idufirma vahel on vähemalt Eestis küllalt erandlik nähtus,“ mainis Mikk-Alvar Olle.

„Kuigi Flipper on turul olnud alates kolmapäevast, on meil juba mitukümmend väga head ettevõtet, kes läbi Flipperi just enda sihtrühma magusate pakkumistega rõõmustavad. Ettevõtteid ja pakkumisi lisandub iga päev ja usume selle dünaamika jätkumisse. Praegune situatsioon näitab, et nii kaupmehed kui registreerunud kliendid tajuvad selgelt väärtust, mida Flipper neile loob ja teeme selle nimel tõsist tööd, et see jätkuks,“ lisas Mikk-Alvar Olle.

„Oleme kõigepealt otsustanud oma ärimudelit Eestis valideerida ja põhijõud on kahtlemata praegu koondunud siinsetele tegemistele. Samas ei saa salata, et oleme ühenduses mitme mobiilioperaatoriga väljaspool Eestit, kes Flipperi vastu on huvi üles näidanud. Kindlasti näeb tulevikuperspektiiv ette laienemist Eestist välja, kuid millises vormis, on praegu veel vara ennustada,“ kinnitas Flipperi juht.