Argo Linnamäe on seda tõestanud, kui pakub ainulaadset võimalust avastada Eesti kõige ootamatumaid kohti ja peaaegu läbimatuid matkaradu hinna eest, mis algab 20 eurost. Kuus aastat tagasi oli 25-aastane Argo füüsilisest isikust ettevõtja. Sellele järgnes loomulik tegevuse laienemine, mille käigus asutas ta Pärnus äriühingu Seikle Vabaks OÜ.

Kaitseväeteenistuse ajast teadis Argo paljusid Eestimaa põnevaid kohti ja täiendas oma loodusteadmisi. Peale selle andsid äriühingu asutamiseks tõuke pikaajaline seiklusjanu ja huvi matkamise vastu. Kuna matkade korraldamiseks tarviliku varustuse ostmiseks oli vaja raha, kasutas ta kõiki uutele ettevõtjatele pakutavaid võimalusi: töötukassast sai ta 1278 euro suurust ettevõtluse alustamise toetust ja EAS-ilt 3195 eurot toetust.

Lisaks vahenditele muudavad ettevõtja edukaks ka suur soov ja tahe. Argo annab alati endast parima ja motivatsioonist või kujutlusvõimest tal puudust ei tule. Ta pakub peaaegu kõike, mida looduses teha saab: seiklusmatkad, kajakisõidud, viienda aastaaja paadiretked Soomaa rahvuspargis, räätsamatkad, purjetamine, linnuvaatlus, kiiking ja GPS-mängud.

Argo Linnamäe möönab, et tema äriplaanis sisalduvad prognoosid olid lootust andvad, kuid tegelikkus osutus majanduslanguse tõttu karmiks. Äriühing hakkas teenima kasumit alles kaks aastat pärast asutamist. Siiski aitas majanduslangus leida esimesed kliendid, sest võrreldes kulukate troopiliste puhkusereisidega, kuhu kliendid oleks sõitnud tulusamatel aegadel, oli tegemist taskukohase teenusega.

Praegu koosneb Argo ettevõtte klientuur igal aastal umbes tuhandest seiklusjanulisest. Peale selle, et töö on lõbus, on see ka kasumlik: vähemalt 20 000 euro suurusest käibest teenib tema poole. Praegu on tegemist hooajalise kahemehefirmaga, mis võimaldab vaiksematel kuudel teha muud tööd. Argo äritegevus jääb endiselt hobi ja töö vahepeale ning tõsiseks ettevõtluseks on vaja rohkem kui tuhat klienti aastas.

Ta on astunud selle saavutamiseks esimesed sammud: sel aastal investeeris Argo jahi ostmisse. Ta kavatseb uute purjereiside pakkumisega meelitada ligi rohkem inimesi.

Materjal kuulub Forbes Eestile, www.forbes.ee
Materjali originaalversiooni on võimalik lugeda FORBES Eesti detsembrikuu numbrist.