Forbes: Prantsusmaal arestiti Jukose hagi alusel telekanali Russia Today varad

 (31)
Forbes: Prantsusmaal arestiti Jukose hagi alusel telekanali Russia Today varad
Foto: Jevgeni Bijatov, RIA Novosti

Prantsusmaa kohtutäiturid arestisid telekanali RT varad, teatas venekeelsele Forbesile naftafirma Jukos endistele aktsionäridele lähedal seisev isik ja kinnitas Group Menatep Limited juht Tim Osborne.

„Minu informatsiooni järgi käib jutt hoone arestimisest, milles asub telekanal Russia Today Pariisis,“ ütles Osborne. Pariisis asub ka mitu hoonet, mis on Vene Föderatsiooni omanduses, ning see on üks neist, selgitas ta. Kui telekanal toob riigile tulu, arestitakse ka see. Töötajate palku arest puudutama ei peaks, sest neid loetakse töötajateks, mitte riigi omandiks, vahendab Forbes.

RT peatoimetaja Margarita Simonjan teatas Forbesile, et RT võttis juba varem tarvitusele meetmed, mis ei lase arvete blokeerimisega peatada saadete edastamist ja internetisisu tootmist Euroopas ja teistes riikides. „Millised täpselt need meetmed on, ei paljastata, et mitte riskida meie allüksuste tööga,“ ütles Simonjan.