Parvlaev hakkab sõitma Lyskili saarstikus ja selle kodusadamaks saab Vaxholm. Sel on pikkust 100 meetrit ja laiust 18 meetrit. Nii see kui ka teine parvlaev mahutavad kuni 80 sõiduautot ja 297 reisijat.

Laevade jõuallikateks on neli Volvo Penta D16MH peamasinat koguvõimsusega 1920 kW, mis kahe Rolls-Royce US155 gondelkäituri kaudu tagavad laeva maksimumkiiruseks 11 sõlme.

Laevadel kasutatakse moodsaid juhtimisseadmeid, mistõttu on laeva meeskond vaid kaheliikmeline. Laevad ehitatakse vastavalt 1B jääklassi nõuetele, mis tähedab, et laev peab olema võimeline sõitma vähemalt 5-sõlmese kiirusega kuni 80cm paksuses rüsijääs.

Baltic Workboatsi juhatuse esimees Margus Vanaselja ütles 2016. aastal ERRi uudisteportaalile, et ilma Eesti riigi abita ei oleks nad rootslastega lepingut sõlminudki:

"Me ei oleks saanud sellel hankel üldse osaleda, kui majandusministeerium ei oleks meid mõne aasta eest usaldanud ning meilt Eesti väikesaartega ühenduse pidamiseks Örmsö-tüüpi parvlaevu tellinud. Nüüd annavad needsamad Eestisse ehitatud laevad meile olulise referentsi sarnaste laevade välishangetel osalemiseks," märkis ta.

Täiendavat kompetentsi nii suurte laevade ehitamisel on lisanud ka Tallinna Sadama uutele parvlaevadele ehitusjärelevalve taegemine Poola ja Türgi laevatehastes.