FOTOD: Aasta turundusauhinna võitis "Prisma Hinnagarantii" kampaania

 (2)
FOTOD: Aasta turundusauhinna võitis "Prisma Hinnagarantii" kampaania
Foto: Vallo Kruuser

Reedel jagati Tallinnas Nokia Kontserdimajas toimunud turunduskonverentsil Password 2012 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2011 Grand Prix võitis Prisma Hinnagarantii.

2011. aasta parimaks digitaalkampaaniaks tunnistati SEB mobiilipanga turuletoomine.

Turundustegu 2011 finaali jõudsid EASi ja Marketingi Instituudi Ekspordirevolutsioon, Somersby siidri lansseerimine, Maalehe kampaania "Lauluga maale" ja TeliaSonera ühisbrändingu lansseerimine EMT ja Elioni poolt, vahendas Best Marketing.

Aasta Turundustiim 2011 tiitli pälvis Saku Õlletehas, Aasta Meediaagentuuriks 2011 tunnistati Mediapool Vizeum. Galal osales ligi 500 turundajat. Konverentsi ja konkursside korraldajaks on Best Marketing.