Stockmanni turundusjuhi Erica Järve sõnul muudab Hullud Päevad populaarseks just see, et tegemist ei ole vana kauba allahindluskampaaniaga, vaid värskete ja moekate toodete ja väga soodsate hindadega. “Pikk koostöökogemus ja suured ostukogused võimaldavad meil tellida tootjatelt spetsiaalset kaupa, ning seda hindadega, mille laadseid näeb tõesti vaid kaks korda aastas – Hulludel Päevadel,“ rääkis Järv.

Erica Järve sõnul on ajalugu näidanud, et kliendid eelistavad kampaaniate ajal tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke odavale masstoodangule. “Ülihea hinnaga rõiva- ja kosmeetikabrändid on üks peamisi ostusoove, ning seetõttu pakume ka seekord selliste märkide nagu Hugo Boss, Armani Jeans, Calvin Klein, Marc O’ Polo, Lancome jpt. laialdast kaubavalikut.

Teine kategooria, mille müügid Järve sõnul Hullude Päevade ajal lakke tõusevad, on praktiline tarbekaup. “Eelmistel Hulludel Päevadel tarbijate käsutusse läinud salvrättidesse saaks nuusata 559 680 inimest, müüdud küpsetuspaberiga küpsetada 48 936 ahjukooki,“ tõi Järv näiteks.

Seekordse kõige erakordsema pakkumisena toob Järv välja välitingimustes kasutatava Jacuzzi basseini, mille mugavustega saab tutvuda Hullude Päevade välitelgis. Järve sõnul tasub kõigil ostuhuvilistel kindlasti ise Stockmanni kohale tulla, sest kampaania kataloogis on toodud vaid murdosa kaubast, mis viie päeva jooksul müügile tuleb.

Hullud Päevad kestavad kolmapäevast pühapäevani, kaubamaja on avatud 8 -22 ja kampaania meeskond suureneb 166 abilise võrra.

Hullud Päevad said Eestis alguse 1997. aastal ning on vanim siinmail toimuv ostukampaania. Samalaadne kampaania leiab kaks korda aastas aset ka Helsingis ja teistes Soome Stockmanni kaubamajades, Riias, Moskvas Peterburis ja Jekaterinburgis . Soomes on Hullude Päevade traditsioon veelgi pikem, seal toimus kampaania eelmisel nädalal juba 51. korda.