Aasta agentuuriks valiti Taevas Ogilvy. Parima üritusturundusagentuuri tiitli sai Broadline, teatas reklaamiagentuuride liit.

"Vaatamata raskele majandusaastale tuleb tõdeda, et reklaami Eesti ettevõtetes väärtustatakse," ütles liidu president Heily Aavik ja lisas, et tänavuse peaauhinna võitnud töö on näide, kus nii reklaami
tellija kui ka agentuur on ühiselt pingutanud ja olnud reklaamikontseptsiooni loomisel senisest nutikamad.

"Rohelise energia kampaania näol on sisuliselt esmakordselt tegemist lahendusega, mis ei seosta rohelist energiat loodushoiuga, vaid räägib, et rohelisem energia on ainuvõimalik tulevikulahendus ehk progress."

Tänavu esitati konkursile enam kui 600 tööd kolmes suures kategoorias: reklaami-, disaini-, ja sel aastal eraldi ka digitaalse reklaami kategoorias.

Esmakordselt hindas žürii ka sotsiaalmeedia kasutamist, kus küll kuldmuna välja ei antud, kuid hõbedase vääriliseks tunnistati A. Le Coqi Facebooki fännilehekülg.

Kuna eelmise aasta konkurssi ilmestasid rohked valimiskampaaniad, anti välja eriauhind "Inimnäolise propaganda muna" Indrek Tarandile.

Eesti üritusturundusagentuuride liidu poolt välja antava sisekommunikatsiooniürituse kuldmuna pälvis Tieto Corporation.

Parima kliendiürituse preemia läks Tallinna kultuuriväärtuste ametile Vabaduse väljaku avatseremoonia eest (Broadline/MTÜ Leigo Kontserdid) ja parima promoürituse auhind EMT-le "Minu EMT" avaürituse eest (Broadline).

Kuldmuna raames toimus ka noortekonkurss, kus osalejatel tuli 48 tunni jooksul luua reklaamikavand lennufirmale Estonian Air. Varasemate aastatega võrreldes rekordilise 44 võistlustöö hulgast osutus Suure Pesamuna vääriliseks "Masterplan" (võistkond Mõte). Väikese Pesamuna sai „Wonderland“ (Hans Priks ja Jürgen Sarapik).