FOTOD: Olav Osolin sai elutöö preemia: selgusid Kuldmuna 2014 võitjad

 (7)
Olav Osolin
Olav OsolinFoto: Martin Dremljuga

Täna selgusid Lennusadamas pidulikul Loovusfestivali Kuldmuna 2014 auhinnagalal parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Esmaskordselt anti välja elutööpreemia valdkonda panustanud isikule, mille pälvis 2014. aastal Olav Osolin.

Aasta digiagentuuriks valiti Fraktal, reklaamiagentuuriks Utopia, üritusturundusagentuuriks Orangetime Event, meediaagentuuriks IDEA, suhtekorraldusagentuuriks Ogilvy PR ning disainiagentuuriks Age McCann. Parimaks kliendiks tunnistati RSA kindlustus.  Parima telereklaami tiitli võitis Utopia poolt kindlustusseltsile RSA loodud klipp "Hea tegu liikluses".

"Soovime konkursiga väärtustada Eesti turunduskommunikatsiooni valdkonna tegijate tööd ning seda ka väärikalt auhinnata," kommenteeris Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juhatuse liige Tauno Loodus. "Sel aastal hindasid võistlustöid tunnustatud tegijad välisriikidest, kelle tagasiside aitab agentuuridel edaspidi rahvusvahelistel konkurssidel osaleda," lisas Loodus.

Esmakordselt anti välja Elutöömuna valdkonna arengusse panustanud isikule. "Olav Osolini nimi ei vaja reklaamivaldkonnas pikemalt tutvustamist. Olav on agentuure nii loonud kui juhtinud ning teeb täna ka tänuväärset tööd õppejõuna. ETKAL-i juhatusel on au esimene elutööpreemia üle anda," rääkis Loodus.

Kuueteistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 549 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 23 kuldmuna, 25 hõbemuna ning 26 pronksmuna.

Noortekonkursil Pesamuna tuli 48-tunni jooksul osalejatel seekord oma loovus proovile panna kampaania väljatöötamises, mis kutsuks üles osalema Euroopa Parlamendi valimistel. Võitjaks osutus Ander Avila ja Kristjan Jekimovi loodud "Linnuke".