Uus keskkonnasõbralik laev kasutab kütusena veeldatud maagaasi ning on kooskõlas uute ja karmimate nõuetega õhuemissioonide seirealas, mille hulka kuulub ka Läänemeri. 49 000 brutotonnaazi ja 27-sõlmese kiirusega laev toob endaga kaasa olulise edasimineku energiaefektiivsuses. Innovaatiline laevakere disain vähendab veesurvet ja tagab laeva sujuva opereerimise jääoludes. Laeva arendustööde juures on arvestatud ka kaubaveo efektiivse laadimisega laeva sadamas viibimisel.

Lepingu kohaselt maksab ettevõte 20 protsenti laeva maksumusest ehitusperioodi vältel ning ülejäänud laeva üleandmisel. AS-il Tallink Grupp on plaan 80 protsenti laeva maksumusest 2017. aastal finantseerida pikaajalise laenuga. Käesoleval ja järgmisel aastal jätkub ettevõtte strateegiale vastavalt laenukoormuse vähendamine. Juhtkonna eesmärk on uue laeva valmimisel mitte ületada kontserni laenude tänast taset. Täpsed laenutingimused kinnitatakse lähiajal.

AS-i Tallink Grupp juhatuse esimehe Janek Stalmeisteri sõnul on Tallinki eesmärk arendada reisilaevandust ja tuua turule uuenduslikke äriideid ning antud laev saab olema konkreetne samm selles suunas.  "Shuttle teenusega tõime me turule täiesti uue arusaama kiirlaevateenustest ning nüüd on õige aeg astuda järgmine samm. Me oleme õppinud oma kogemusest, kuulanud reisijaid ja ala asjatundjaid ning ootame nüüd väga head tulemust," märkis Stalmeister.

"Meyer Turku'l on hea meel jätkata Tallinkile laevade ehitamist ja meie pikaajalist ja sujuvat koostööd. Antud kõrgtehnoloogilise LNG lahendusega toome koostöö täiesti uuele tasemele. Antud lepinguga suurendame me aastal 2016 tootlikkust 30 protsendi võrra, mis on väga hea uudis nii laevatehase, meie koostööpartnerite kui ka kogu regiooni jaoks. Lisaks võimaldab sõlmitud leping suurendada meie võimet võtta tööle tugevaid eksperte ja  täiendada ehitusmeetodeid," ütles Jan Meyer, Meyer Turku Oy juhatuse esimees.