„Eesmärk oli viia Tallinna äripindade ehituskultuur uuele tasemele ─ ühendasime moodsa disaini ning energiatõhusa ehitamise põhimõtted, et luua Tallinna parim töökeskkond," rääkis ärimaja ehitust juhtinud investeerimisfirma Capital Mill OÜ tegevjuht Igor Mölder

Mölderi sõnul on ärimaja üürnikeks ennekõike esinduslikkust, nähtaval kohal olemist ning kergesti ligipääsetavust hindavad ettevõtted. Ärimaja teevad omanäoliseks erineva sügavusega peegelklaas-sisselõiked: majal on 28 nurka ning 6000 ruutmeetrit klaasfassaadi, mis tagab loomuliku valguse ligipääsu igasse ruumi ning suursuguse vaate merele, vanalinnale või kesklinna äri- ja kaubandustsoonile.

„Asukoht, ehituse kvaliteet ning arhitektuuriline lahendus, mis võimaldas ühele tasapinnale loovalt paigutada kümmekond ettevõtet, on põhjusteks, miks valisime Navigatori," kommenteeris Navigatorisse kolimist Creative Unioni turunduslinnaku juhatuse esimees Madis Laas. Creative Union oli Navigatori maja esimene üürnik, kelle turunduslinnak hõlmab terve maja neljanda korruse.

Aadressil Laeva 2 asuva kuuekorruselise kolmnurkse põhiplaaniga ligi 9000-ruutmeetrise ärimaja esimesel korrusel on ka 65-kohaline konverentsisaal ning kaubandus- ja teeninduspinnad, nagu näiteks ilusalong Airiin ja kohvik-restoran Enzo. Navigatori arhitektuurilise lahenduse autorid on Urmas Lõoke ja Ralf Lõoke ning maja ehitas YIT Ehitus AS.

„Oleme väga rahul tulemusliku ja asise koostööga tellija, projekteerija, järelevalve ja Tallinna linnaga, mille tulemusena realiseerus tähelepanuvääriv hoone atraktiivses ja nähtavas asukohas," märkis YIT Ehituse ehitusdirektor Toomas Rapp. „Usutavasti on tulevikus tegemist linnaruumis maamärgiga, mida kasutatakse isegi tee juhatamiseks: „Pööra Navigatori juurest ..." Meie tegime endast parima ja usume, et hoones on palju rahulolevaid kliente."

Maja on seestpoolt pooleli, viimistlemata. Teine ja kolmas ning viies ja kuues korrus ei ole veel välja ehitatud.