Kuusakoski Eesti ostujuht Toomas Kollamaa ütles, et vagunite ja vedurite lammutamine on Kuusakoskis toimunud peaaegu igal aastal. „Mõnel aastal on töös tsistern- ja kaubavagunid, seekord on meil käsil reisivagunite lammutus.”

Ta selgitas, et lammutamise käigus eemaldatakse seitsmelt vagunilt pealisehitus ja järele jääv raam lõigatakse väiksemaks. „Pealisehitis läheb metalliveskisse, mis eraldab prahi ja metalli. Alusraam lõigatakse gaasiga väiksemaks. Nii see lihtsustatult öeldes toimub,” rääkis Kollamaa.

Edelaraudtee juht Alar Pinsel ütles, et lammutamisele läksid vagunid, mida polnud enam mõttekas taastada.

SA Haapsalu ja Läänemaa Muuseumid teadur-kuraator Tõnu Tammearu rääkis, et lammutamisele läinud vagun DR1BJ-2715 oli algselt Riias ehitatud diiselrongi DR1A-242 haakevagun. See rong saabus Riia Vagunitehasest uuena Tallinna Veduridepoo Tallinn-Väike tsehhi 1985. aasta lõpus.