Coca-Cola pakub alates eelmise aasta suvest mahlajoogi-sõpradele uut mahlajookide sarja, et muuta mahlajookide valik senisest veelgi mitmekesisemaks, teatas ettevõte. Uus apelsini mahlajook on saadaval 1,5-liitristes pudelites.

Mahlajookide osakaal Eesti mittealkohoolsete jookide turul näitab kiiret kasvutendentsi (ACNielsen, Canadean 2006). ACNielseni andmetel müüdi 2006. aastal Baltikumis peaaegu 60 miljonit liitrit mahlajooke ning viimase 12 kuu jooksul 23% rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

The Coca-Cola Company turustab Eestis järgmisi kaubamärke: Coca-Cola, Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Bonaqua, Schweppes, Linnuse kali ja limonaad Mulinaad ning spordijooki Powerade, energiajooki Burn, Nestea jääteed, Cappy mahlasarja ja Cappy Ice Fruit ning Frisco Frutti mahlajooke. Valdav osa Balti riikide jaoks mõeldud toodangust valmib Coca-Cola HBC Eesti tehases Tallinnas ja Leedus Alytuse linnas. Frisco Frutti mahlajookide sarja toodetakse Coca-Cola HBC Eesti Tallinna tehases.