Vaid viie aastaga on GeoPosti käive kahekordistunud ning kasum jõudnud parimatega võrreldavale tasemele, teatas DPD Eesti.

2006. aastal tõusis GeoPost Euroopas kullerpakkide mahult teisele kohale – aasta jooksul käsitleti 300 000 kliendi heaks kokku 500 miljonit pakki.

Ülevõtmised Prantsusmaal (Exapaq), Kreekas (Interattica) ja Hispaanias (Seur frantsiis) ning tugev laienemine võimaldasid ettevõttel saavutada käibenumbrite märkimisväärse tõusu. Samuti on üheks kasvu ajendiks head tulemused kasvavatel turgudel Kesk- ja Ida-Euroopas.

GeoPost on tänu kõrgekvaliteetsele transpordivõrgustikule tõusnud käibe osas Euroopas kuller- ja ekspressettevõtete hulgas kolmandale kohale.

GeoPost on Prantsusmaal esimene ja Euroopas suuruselt kolmas kuller- ja ekspressteenuse pakkuja. GeoPost omab alates 2004. aastast 100%-list osalust logistikaettevõttes DPD Eesti AS, mis oli kuni 1.12.2006. a Baltic Logistic System Eesti AS. Selle aasta alguse seisuga saab DPD Eesti kaudu saata pakke 23 Euroopa Liidu (EL) liikmesriiki, Eestisse jõuavad DPD kaudu saadetised 18 EL-i liikmesriigist.