Havas ostis hiljuti Eesti turunduskommunikatsiooniagentuuri Idea ning Havas on omakorda osa Vivendi grupist. 39-aastasele Bolloréle ja tema perekonnale - kelle väärtuseks hinnatakse 7 miljardit eurot - kuulub omakorda 26% Vivendist.

Lisaks tugevale esindatusele Euroopas võtab Bolloré firma jõuliselt turuosa ka Hiinas, aidates sealsetel tipptegijatel end riigist väljapoole promoda. "Isegi eurooplastel on vahel raske liikmesriikide kohalikke erisusi mõista, hiinlaste jaoks on Euroopa kõik üks ja sama. Me aitame neil vahet teha."

Videointervjuus räägib Bolloré, kuidas USA ja Hiina ärigigantidele saavad konkurentsi pakkuda ainult Euroopa suured ja mõjukad. "See on võtmeküsimus ja ainuke vastus on Euroopa! Üksikutes riikides tegutsedes ei oleks meil piisavalt mõjukust, aga tugev esindatus kogu Euroopas ja maailmas on ainuke võimalus konkureerida teiste hiiglastega."

Lisaks räägib Bolloré uskumatuna tunduva loo oma perekonnast ehk kuidas Bolloréde pereäri 200 aastat tagasi alguse sai. Nimelt vastupidiselt tänapäevale kui hiinlased kopeerivad USA ja Euroopa toodangut, võttis Bolloré vaarisa 19. sajandi algul hiinlastelt üle õhukese paberi tootmise innovatsiooni, tuues sealsed teadmised endaga Euroopasse ja asutades paberitootmisettevõtte, mis kannab tänapäeval nime Bolloré Thin Papers.