Kampaania sihtgrupiks on noored inimesed, kes vajavad sõidukiks säästlikku väikeautot, ning pered, kes tunnevad huvi teise auto ostmise vastu.

"Soovime selle kampaaniaga propageerida ning lihtsustada väikeauto ostmist, klient saab soodsa hinnaga säästliku auto," ütles Hansapanga meediasuhete juht Kristiina Tamberg.

Valida saab pea kõigi Eestis müüdavate väikeautomudelite vahel, esindatud on teiste hulgas Toyota Yaris, Ford Fiesta, ·koda Fabia, Nissan Micra, Honda Jazz, Chevrolet Matiz, Lada 112 ja paljud teised. Sissemaksuta saab liisida 19 mitmesugust mudelit.

Liisinguintress on kampaania ajal tavapärane, jäädes vahemikku 5-6 protsenti.

Nissan Balti turundusjuhi Ringo Rahumeele hinnangul saabki ainult väikeautosid esimese sissemakseta anda. "Kui inimene tuleb uut autot ostma ja valib mudeli, mis maksab 300 000 krooni, siis peaks mingi sissemakseraha ikka olemas olema. Natuke liiga suur risk on anda üle 200 000-kroonine auto ilma esimese sissemakseta," ütles ta.

Rahumeele sõnul koguvad väikeautod eestlaste seas jõudsalt populaarsust, nüüdseks on nende osa uute autode müügis kasvanud juba viiendikuni. Väikeautod müüvad paremini kui keskklassi autod – Mazda 6, Toyota Avansis, 3-seeria BMW jt.

Hüppelist väikeautode müügi kasvu kampaania Rahumeele hinnangul kaasa ei too, sest esimese sissemakse võrra on kõrgemad liisingu kuumaksed.