Pangabussis saab teha kõiki igapäevaseid pangateenuseid, buss liigub piirkondades, kus Hansapangal ei ole kontorit. Bussi peaeesmärk on viia pangateenused lähemale inimestele, kes elavad väljaspool suuremaid linnu ja eemal pangakontoritest, teatas pank.

Hansapanga jaepanganduse tegevdirektor Margus Rink ütles, et pangabuss on käigus olnud juba poolteist aastat ning kliendid on selle võimaluse väga hästi omaks võtnud. "Meie ratastel pangakontorist on 1,5 aastaga saanud oodatud külaline mitmetes Eesti linnades ja asulates. Nädalavahetustel, kui buss on tavagraafikust vaba, on ta kohal mitmetel vabaõhuüritustel, pakkudes sealgi klientidele võimalust mugavalt sularaha välja võtta või muid pangatehinguid teha," rääkis Rink.

Ringi sõnul näitab senine kasutusstatistika, et kõige rohkem käivad kliendid pangabussis makseid tegemas, otse- ja püsikorralduslepinguid sõlmimas ning sularaha välja võtmas, kuid sõlmitakse ka laenu- ja krediitkaardilepinguid. Ühes peatuspaigas külastab bussi keskmiselt kümme klienti, kõige rohkem on pangabussi kasutajate seas seenioreid.

Buss peatub 31 peatuses üle Eesti. Täpne info bussi ajakava kohta on üleval Hansapanga kodulehel internetis www.hansa.ee.

Hansapank on kõige suurema teenindusvõrguga pank Eestis - pangal on 96 kontorit ja üle 500 pangaautomaadi.