GfK Custom Research Balticu sügisel läbiviidud uuringu põhjal on Hansapangal võrreldes SEBga palju rohkem 65-74aastaseid kliente. Sellest vanusegrupist on 83 protsenti Hansapanga kliendid, 16 protsenti aga SEB kliendid, kirjutab Äripäev.

Hansapanga suur osakaal seenioride segmendis tuleneb paljuski ajaloost, sest Hoiupangaga ühenemisel saadi endale eraisikutest ajalooline kliendibaas.

"Vanematel inimestel on harjumuse tähtsus küllalt suur, seepärast juba olemasoleva pangasuhte vahetamine ei ole seenioride segmendis nii tavapärane," selgitas seenioride rohkust Hansapanga kliendiportfellis SEB Eesti Ühispanga juhatuse liige Riho Unt, kelle sõnul näeb SEB Ühispank ühe oma peamise ülesandena just noorte hulgas tugeva positsiooni loomist ja hoidmist.