„Uus netipank erineb senisest hanza.net-ist mitmeski mõttes. Kui seni pidid otsima pangatoodete kohta käivat infot ühest veebist ja tegema pangatoiminguid teises veebi keskkonnas, siis nüüd on kõik eraklientidele vajalik koondatud ühte kohta aadressile www.hansa.ee. See on täiesti uudne lähenemine, millist ei ole meie teada maailmas seni kasutanud ükski universaalpank,” rääkis Hansapanga jaepanganduse juht Margus Rink panga teatel.

„Kui traditsiooniline internetipangandus tähendab klientide jaoks vajadust mitme erineva keskkonna vahel liikuda, siis uue generatsiooni internetipank kaotab selle klientide jaoks häiriva ebamugavuse, nüüd on info ja tehingud koos.”

„Kui seni pidi näiteks krediitkaardi seisu kontrollimiseks minema alajaotusse ülevaated, uue kaardi taotlemiseks alajaotusesse taotlused ja kaardi kohta sai infot jaotusest lepingud, siis nüüd kasutame toodetepõhist lähenemist. See tähendab, et kõik krediitkaarti puudutav tooteinfo, ülevaated ning tehingud on kaustajale mugavalt kättesaadav alajaotuse krediitkaardid alt,” tutvustas Rink uue netipanga eeliseid.

„Edaspidi küsitakse püsiparooli ainult koodikaardiga sisselogijatelt,” rääkis Rink. Ka tegi Hansapank hiljuti uuenduse, mille kohaselt peab ka ID-kaardiga või mobiil-ID-ga sisse loginud klient maksed digiallkirjastama, mis teeb keskkonna turvalisemaks. Seni kinnitasid makseid ainult PIN-kalkulaatori ja koodikaardi kasutajad.

Uue keskkonnaga harjumiseks riputab Hansapank netipanka üles mitmeid tutvustavaid videosid. „Eks uuendustega igapäevaelus on alati algul natuke raske harjuda. Seetõttu soovitamegi abi saamiseks kasutada nii uue keskkonna kasutamist tutvustavaid videosid kui vajadusel küsida nõu Hansapanga klienditoest telefonil 6 310 310. Abi võib alati küsida ka pangakontorist,” julgustas Rink kliente küsimuste korral abi otsima.

Senine hanza.net jääb kasutajatele paralleelselt uue netipangaga avatuks paariks kuuks. Esialgu uueneb täielikult vaid erakliendi internetipank, äriklientide jaoks valmib uus netipank täies mahus 2008. aasta lõpuks.