Hansapanga võtmekliendiprogramm, millesse on haaratud ligi 70 000 eestimaalast, lõpetab maikuus eksisteerimise.

Hansapanga pressiesindaja Kristi Künnapase sõnul on pea kümnendikku pangaklientidest haaranud programmi jaoks aeg ümber saanud. “Võtmekliendi pakkumine on turul olnud ligi seitse aastat. Nüüdseks hakkab see end ammendama. Pakkumise sisu ei vastanud enam meie klientide vajadustele, seega otsustasime selle programmi lõpetada,” lausus Künnapas.

Võtmeklientide soodustuste hulka kuulusid võimalus teha tasuta pangasiseseid internetimakseid, pääseda kontoris eelisjärjekorras teenindaja jutule, aga ka soodsamad väikelaenuintressid.

Millised nõuded Hansapank personaalpanganduse kliendiks saamisele edaspidi kehtestab ning millised hakkavad olema soodustused, ei ole Kristi Künnapase sõnul veel selge.

“Esialgu korrastame oma andmebaase ja tuleme peagi turule uue pakkumisega väga headele ja usaldusväärsetele klientidele,” teatas ta.

SEB, Nordea ja Sampo panga esindajad kinnitasid, et neil pole kavas püsikliendiprogramme lähemas tulevikus üle vaadata.

Lisaks rakendab Hansapank alates maikuust ka 0,3-protsendise teenustasu pangaautomaadist deebetkaardiga sularaha väljavõtmisele, kui summa ületab 30 000 krooni kuus. Panga jaepanganduse juht Margus Rink tõmbas paralleeli krediitkaartidega, kus sularaha väljavõtt on varemgi tasuline olnud.

Hansapanga andmetel on vaid mõnisada sellist eraisikust klienti, kes sularaha säärastes kogustes sageli välja võtavad.