Kogu kliendile nähaolev osa pangast saab olema lahendatud ühtse tervikuna ? välisfassaadid, pangaautomaadid, sisedisain, reklaammaterjalid.

Kontor jaotatakse kliendi vajadustest lähtuvalt tootemaailmadeks: iseteenindus, igapäevased arveldused, investeerimine, laenamine, äriklientide teenindamine. Sularahaga ja sularahata tehingute jagamine eraldi töökohtadele muudab teeninduse kiiremaks. Ümber paigutatakse ka kontoris olevad reklaamid, et telleri laud oleks neist vaba.

?Klientidele oluline muudatus peaks olema infotöötaja rolli muutumine ? temast saab kliendi vastuvõtja ja juhendaja ruumis liikumisel. Infotöötajate tervitab klienti juba uksel ning tema juurde pääsemiseks pole vaja järjekorranumbrit võtta,? selgitas Hansapanga jaepanganduse tegevdirektor Margus Rink.

Hansapanga peamajas Tallinnas Liivalaia tänaval asuvas kontoris on remonditööd uuele kontseptsioonile üleminekuks juba alanud, uuendatud kontor avatakse septembris. Teised suuremad kontorid uuendatakse 2007. aasta jooksul. Sama kontseptsiooni võtavad kasutusele ka Hansapanga Grupi kontorid Lätis ja Leedus.

Kõige kiiremini saavad uue näo pangaautomaadid ? nende ümberkorraldamine viiakse läbi selle aasta teises pooles.

Hansapangal on Eestis 98 kontorit. Pangaautomaatide arv ulatub 478-ni.