EVR Cargo esindaja Rain Dorbeki sõnul liigub vedur pärast vajalike dokumentide lõplikku vormistamist edasi ettevõtte Muuga depoosse, kus alustatakse vajalike tüübikatsetustega. „Need on vajalikud kasutuselevõtu eelduseks olevate sertifikaatide saamiseks. Sertifitseerimisprotsessi tulemustest sõltub edasiste vedurite tootmisprotsess,” rääkis Dorbek.

Dorbeki sõnul vigade ilmnemisel tehing katki ei jää, vaid nendest teavitatakse Hiina tehast ja järgmised neliteist vedurit tulevad juba parendatud kujul. Prototüüp jääb Eestisse ja on seega esimene vedur 15-st, teised peaksid järgemööda hakkama saabuma 2013. aastal. Kõik vedurid on järgmise aasta septembrikuuks kohal.

DF7G-E veduri katsetamisest võtavad osa AS EVR Cargo, tehnilise järelevalve ameti ning sertifitseerimisorganisatsiooni Bureau Veritas Certification spetsialistid.