Miljardärist Wei Jianjunile kuuluv maasturitootja plaanib avalikustada 16. novembril kalli brändi WEY. Juhtumisi toimub samal nädalal Guangzhou autošõu avamine.

Wei on muutnud Great Walli Hiina suurimaks linnamaasturitootjaks pakkudes ruumikaid linnamaastureid odavamalt kui välismaiste brändide nagu Volkswageni ja Buicki sedaane.

See hinnastamisstrateegia aitas oktoobris tõsta aastaga müüki 33 protsenti.

„Kohalikel Hiina tootjatel on aeg mina kõrgklassi autoturule, kuna neil on tehnoloogia ja tooted, mida varem ei olnud,“ ütles Autoforesight Shanghai tegevdirektor Yale Zhang. „Uue brändiga saab Great Wall müüa kallimaid mudeleid tarbijatele, keda on raske meelitada seniste brändidega.“

Hiina tänavuse populaarseima linnamaasturi Great Walli H6 hind algab 88 000 jüaanist ehk 13 000 dollarist. See on vaid pool VW Passsat sedaani hinnast.

Nagu varem Korea ja Jaapani autotootjad püüavad Hiina omad liikuda üles ja vabaneda säästuautode reputatsioonist. Mõned tootjad üritavad seda vaheetappi vältida. Näiteks NextEV ja Beijing CH-Auto Tehnology püüavad kohe alustada luksussportautode tootmisega enne masstoodete arendamist.

Läinud kuul teatas miljardärist omaniku Li Shufu Geely Lynck ja Co. luksusbrändi loomisest, mille jaoks tehakse Volvo Carsiga koostööd tehnoloogia osas.