Uue kaubamärgi abil soovib ettevõte eestimaalaste teadvuses kinnistada kala söömise harjumust. Kaubamärgi reklaamlausega "Neljapäev on kalapäev" tahetakse taaselustada aastaid tagasi üldlevinud kalapäeva pidamist neljapäeviti.

Esialgu hakkab Kaluri kaubamärk katma 70-80 jahutatud kalatoodet, hiljem ka 30-40 konserveeritud toodet.

"Leidsime, et sisuliselt pole ükski ettevõte kalatoodete turundustegevusega läbi tugevate brandide tegelenud ning ilmselt ei domineeri tarbijate teadvuses poest kala ostes ühtegi kindlat tootjat ega brandi," teatas ETAle AS Hiiu Kalur müügidirektor Mark Mägi. "Meie sooviks on uue, kvaliteetse, innovaatilise ja loova kaubamärgiga tuua eestimaalaste igapäevaellu taas kalasöömise traditsioon ja kasvatada selle läbi oma turuosa."

Kaluri kaubamärgi abil soovib AS Hiiu Kalur suurendada ettevõtte senist Eesti-sisest müüki aastaga 12 miljonilt 20 miljoni kroonini.

Hiiu Kaluri grupi selle aasta esimese kahe kuu käive kasvas mullusega võrreldes 12,6 protsendi võrra, ulatudes 63,2 miljoni kroonini. Samal ajal kasvas ettevõtte puhaskasum 4,145 miljoni kroonini. Hiiu Kaluri gruppi kuulub 10 ettevõtet, peamiselt Saare- ja Hiiumaal. Grupp annab tööd 1100 inimesele.