„Oleme pidanud kinni oma lubadusest ja hoidnud toodete hinnad Prisma kauplustes püsivalt soodsal tasemel,“ ütles Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen. „Madal hinnatase on igati täitnud oma eesmärki ning kasvatanud meie kliendiarvu 20% võrra. Samuti on võrreldes 2010. aastaga koguni 25% võrra kasvanud Prisma Peremarketi käive. Tänu oma hinnapoliitikale oleme Eesti jaeturul Prisma turuosa märgatavalt suurendanud.“

Ettevõtte käive 2011. aastal oli 147 miljonit eurot. Arvestades, et eelmisel aastal uuendas Prisma Peremarket oma seitsmest kauplusest koguni kolme, on ettevõte käibe- ning kliendiarvu kasvuga vägagi rahul. „Investeerisime Sikupilli, Kristiine ja Lasnamäe Prismade ümberehitusse 3,5 miljonit eurot,“ lisas Lihavainen. „Vaatamata kliente segavatele remontidele oleme Prisma turuosa jõudsalt suurendanud ka Tallinna linnas.“

Ühe kahjumi põhjusena toob ettevõtte tegevdirektor välja ka asjaolu, et Prisma Peremarketi töötajate palgad tõsteti masueelsele tasemele juba 2011. aasta mais.

„Käesoleval aastal keskendume jätkuvalt turuosa kasvule ja oma madalale hinnapoliitikale,“ sõnas Lihavainen. „Ja loomulikult jätkame Prisma Peremarketiga laienemist. Juba kevadel avame Tartus oma kaheksanda kaupluse.“

Prisma Peremarket on Eesti ainus suur jaekett, kes pole oma tegevuse ajal maksnud dividende Eestist väljapoole, vaid investeerinud varasemate aastate kasumi oma tegevuse arendamisse Eestis.