H&M-i 2013. aasta plaan näeb ette kokku 350 uue kaupluse avamist, millest 90 on avatud juba esimese poolaastaga - kokku on rootslase Erling Perssoni 1947. aastal asutatud poeketil praegu 2908 kauplust üle maailma. Peale Eesti on selle aasta uute turgude sihtideks võetud Serbia, Leedu, Tšiili ja frantsiisi kaudu Indoneesia. Järgmisel aastal vallutatakse Austraalia. Tundub, et üle poole sajandi vanuse ettevõtte populaarsust ei suuda peatada ükski uus tulija, sest tarbija ootab aina odavamat kaupa ja seda saab tänapäeval pakkuda ainult Aasia megatehastest tulevate rõivastega. Kui 10-eurone särk või samas hinnas tennised paari kuu pärast välja venivad või katki lähevad, ei ole neist ühtlasi nii kahju ja asemele saab osta uued ja veel moodsamad. Lähikuudel Tallinnas avatavat kolme kauplust oodatakse samuti pikisilmi ning poes tööle hakkamiseks tuli tuhandetel eestlastel läbida märkimisväärselt tihe konkurss.

H&M-i juhid on ka ise kiitnud odavaid hindu, põhjendades neid võimalikult väheste vahendajate olemasoluga ja oskusega „parima hinnaga" materjale „õigetelt turgudelt" kokku osta. Millest aga vähem räägitakse, on see, et H&M on kui mitte suurim, siis üks suurimatest kontsernidest, kes laseb oma kauba Bangladeshi odava tööjõuga vabrikus valmistada. 

Loe edasi, kelle kannatuste hinnaga saab klient endale H&Mist odavaid riideid osta.