Euroopa Komisjon avalikustas hiljuti uue lennundusstrateegia. Kas kunagi võiks ka Eestile väga valusa hoobi andnud riigiabi regulatsioon tänapäevastuda, näiteks muutuda ääremaade vastu leebemaks?

Riigiabi küsimusega see strateegia ei tegele, sest seda valdkonda analüüsiti konkurentsi direktoraadis paar aastat tagasi ja leiti, et olemasolev regulatsioon on täiesti asja- ja ajakohane. Siin mingit ülevaatamist lähiajal kindlasti ei tule. Seda teemat ei ole mõtet üle forsseerida, sest turgu moonutav riigiabi ei saa olla lahendus. Muidugi on Eesti ühenduste mõttes suhteliselt keerulises olukorras, aga meie ümber on Soome ja Läti, kus ühendustega ei ole sellist probleemi – seega ei saa ju asi olla pelgalt geograafilises asukohas. Ma väga loodan, et NAG leiab äriplaani ja tegevuse kaudu oma niši. Minu meelest on ikkagi peamine, et lennukid tulevad õhtuks Tallinna kui kodulennujaama ja lendavad siit hommikul välja. Mis värvi need on, on täiesti teisejärguline.