02.07.2012, 01:00
Hooajariiete poed on Eestis kanda kinnitanud
FOTO:
Jaeketid on veendunud, et H&M-i tulek avaldab vaid lühiajalist mõju ja nende kasumeid ei vähenda.
Kuigi aasta-aastalt räägitakse järjest rohkem tarbimisteadlikkuse kasvust, elavad kiirmoebrändide poed Eestis või sees ja kasvatavad hoogsalt kasumit. Järgmisel aastal tuleb Terranovale, Zarale, Mangole jt konkurentsi pakkuma ka eestlaste seas väga populaarne H&M, mis avab 2013. aasta sügisel Tallinnas korraga kolm kauplust.
Juba mitmeid aastaid Eesti turul tegutseva Terranova brändijuhi Kadi Maidre sõnul läheb kiirmoe brändidel tõepoolest endiselt hästi. „Seda näitavad kas või meie aasta alguse müügid, mis ületasid meie ootuseid väga kõrgelt,” nentis Maidre.