Kuigi aasta-aastalt räägitakse järjest rohkem tarbimisteadlikkuse kasvust, elavad kiirmoebrändide poed Eestis või sees ja kasvatavad hoogsalt kasumit. Järgmisel aastal tuleb Terranovale, Zarale, Mangole jt konkurentsi pakkuma ka eestlaste seas väga populaarne H&M, mis avab 2013. aasta sügisel Tallinnas korraga kolm kauplust.

Juba mitmeid aastaid Eesti turul tegutseva Terranova brändijuhi Kadi Maidre sõnul läheb kiirmoe brändidel tõepoolest endiselt hästi. „Seda näitavad kas või meie aasta alguse müügid, mis ületasid meie ootuseid väga kõrgelt,” nentis Maidre.

Kui vaadata Terranova kaupluseid opereeriva firma Profester Invest OÜ eelmise aasta majandusaruannet, siis 2011. aastal suudeti firma kasumit kasvatada lausa 678 protsendi võrra, kusjuures mõne poe sulgemisest tingitud müügitulu langus on kõigest 0,2 protsenti. „Me oleme isekeskis arutanud ja usume, et H&M-i mõju meile on lühiajaline ja müügid taastuvad kiirelt. Arvame seda kogemuse pealt New Yorkeriga, mis avas näiteks Kristiine keskuses meie kõrval poe. Siis kartsime ka, et kas peame uksed kinni panema, kuid midagi sellist ei juhtunud,” rääkis Maidre.