Marriotti avalike suhete juhi June Ferrelli sõnul on firma eesmärk aktiivne laienemine väljaspool USA-d ning Baltikumi turg on ettevõtte huviorbiidis. Konkreetsetest plaanidest on tema sõnul aga veel vara rääkida.

“Otsime häid, huvitavaid koostööpartnereid, niisama oma lippu me igale poole ei topi. Meie partneril peab olema pikaajaline visioon hotellindusest ning huvi hotelli arendamisest ka kaugemas perspektiivis,” rääkis Ferrell. Tema sõnul on raske öelda, millal asjad konkreetsemaks lähevad.

Marriott opereerib teiste omanduses olevaid hotelle, ise ettevõte ehitusse ei investeeri.

Baltikumi turu lähikonnas opereerib firma Venemaal, Poolas ja Saksamaal ning peagi Skandinaavias.“Kui mõni firma tahab hotelli ehitada või olemasoleva maja hotelliks ümber ehitada, siis teeb ta meiega juhtimislepingu,” ütles Ferrell.

Marriott opereerib 67 riigis üle maailma rohkem kui kümne brändiga kokku 2600 hotelli. Hotelligigandil on 8000-liikmeline turundusmeeskond ja 18-miljoni liikmega lojaalsusprogramm. Uue hotelliga koos loob firma keskmiselt ühe uue töökoha hotellitoa kohta.

Reval Hotelligrupi tegevdirektori Feliks Mäguse sõnul käivad suurte hotellioperaatorite esindajad pidevalt Eestis maad uurimas. “Eesti kinnisvaraarendajad ehitaksid hea meelega hotelle, kui leiduks firma, mis neid opereerib. Operaatoritena näevad nad loomulikult rahvusvahelisi hotellikette,” ütles ta.

Positiivseid arenguid tõi Mäguse sõnul kaasa Radissoni tulek Eesti turule, mis tõi uusi kliente ning tutvustas Eestit kui äri või turismi sihtkohta üle maailma. Negatiivse poole pealt tõi ta välja Accori, kes pidi häbiga hotell Tallinna operaatori kohalt lahkuma.