Hiina suurima teekommunikatsiooni infrastruktuuri ettevõtte mobiiltelefonide müük kasvas aastatagusega võrreldes veerandi võrra ning kokku müüdi 60 miljonit telefoni.

Huawei on üha rohkem keskendunud tarbijaelektroonikale. Selle aasta esimesel poolaastal andis see segment ettevõtte kogukäibest kolmandiku. Viis aastat tagasi ole see number null.
Analüütikute sõnutsi on kasumlikkuse vähenemise põhjuseks keskendumine nutitelefonidele.

Nomura analüütik Leping Huang ütles Briti majanduslehele Financial Times, et kasumlikkust sööb Huawei üha suurenev nutitelefonide valik. „Tavapäraselt on nutitelefonide äri marginaalid oluliselt madalamad kui telekommunikatsiooniseademetel,“ tõdes ta.

Samas Pekingi konsultatsioonifirma Iresearch konsultant Lucky Zhong märkis, et kasvava käibega telefonitootja tegevusmarginaalide langus on täiesti normaalne. Ta lisas, et 12% marginaal ei ole „liiga kehv“, toonitades, et suurema osa Hiina nutitelefonide tootjate marginaalid ulatuvad vaid kuni 10%ni.

Huawei, mida teatakse maailmas telekommunikatsiooni infrastruktuuri tootjana, hakkas nutitelefone tootma alles 2003. aastal ning oma kaubamärk on neil alles 2011. aastast.