Tol ajal oli maailma suurim sotsiaalmeediakeskkond Newscorpile kuuluv Myspace. Kõik kadestasid seda ning soovisid ka midagi sarnast enda hõlma alla saada. See oli aeg, kus Google ostis 1,65 miljardi eest YouTube'i, eBay 2,6 miljardi eest Skype'i ning Microsoft investeeris Facebooki 240 miljonit dollarit. Mark Zuckerberg ei soostunud firmat 2 miljardi eest Yahoole maha müüma. Mis neid suuri summasid käest-kätte liigutas? Ikka võitlus silmamunade nimel - kasutaja, klikkija nimel.

2005. aastal lõi programmeerijatest abielupaar Michael ja Xochi Birch Bebo.com'i. Sinna sai fotosid üles riputada, seal sai suhelda, blogi pidada ning oma staatust uuendada. Sellest sai kiiresti suur hitt eriti Suurbritannias, Iirimaal ning Uus Meremaal. USAs oli see Myspace ja Facebooki järel populaarsuselt kolmas veebisait. Seda külastas päevas 45 miljonit registreeritud kasutajat.

Veebimaailma suurnimi AOL otsis endale oma sotsiaalmeedia-väljundit ning tegevjuht Randy Falco võttis Birtch'idega ühendust. Rõõmusõnum toodi peagi ka avalikkuse ette - „see muudab maailma," teatasid AOLi kõrgemad juhid. Hinnaks kujunes 850 miljonit dollarit. Tundub suur raha? Hind kujundati samadel alustel nagu Newscorp Myspace'i üle ostes. Siis maksis suurfirma 26 dollarit iga kasutaja eest (18 miljonit kasutajat). Bebo.com'i puhul määrati ühe kasutaja hinnaks 21,25 dollarit (kokku 40 miljonit kasutajat). Enam ei tundugi summa nii suurena.

Michaeli ja Xochi käes oli 70% Bebost ning seega said mõlemad 300 miljonit dollarit peo peale. Ülejäänud 30% omasid Bebo endised töötajad ja investorid.

Nagu öeldud oli toona veebiäris väga karm aeg. Kõikide suur eeskuju Myspace kukkus ning Facebook kerkis meeletu kiirusega maailma edukaimaks sotsiaalmeedia-võrgustikuks. Bebo.com'i ei osatud selles olukorras samuti hästi juhtida ning selle külastatavus kukkus drastiliselt. AOLi juht Randy Falco vallandati aasta pärast „maailma muutvat" Bebo ostu. Veel aasta edasi ja Bebo müüdi 10 miljoni dollariga ühele varahaldusettevõttele. AOL sai kahe aastaga 840 miljonit dollarit kahjumit.

Vaatame aga ka mündi teist poolt. Perekond Birch oli hullumeelsel ajal Bebo pealt lõiganud väga suure kasumi. 2013. aastal said nad teada, et nende lapsuke on hädas - varahaldusfirma ei suutnud Bebot eduteele pöörata ning seda ähvardas pankrot. Michael ja Xochi otsustasid Bebo 1 miljoni eest uuesti endale osta. „Kas me suudame sellega uuesti turule tulla? Eks näis, aga proovimine saab lõbus olema...," ütles Michael Birch.