Enim külastajaid oli kõige laiema müügivõrguga Selveri ketil. Ühe ostukoha kohta olid populaarseimad Stockmanni hullud päevad, selgub TNS Emori poolt läbi viidud uuringust. 

Kokku külastas selle aasta kevadel vähemalt ühte soodusmüügikampaaniat 57% elanikest.

Aprilli keskel TNS Emori poolt esmakordselt läbi viidud jaekaubanduse kampaaniate seireuuringust selgus, et enim külastati Selveri laadapäevi ja Rimi mammutipäevi.

Ühe ostukoha kohta arvutatuna olid aga kõige populaarsemad Stockmann ja Kaubamaja.

TNS Emori suunajuhi Aivar Voogi hinnangul on Stockmanni ja Kaubamaja soodusmüügid kordi atraktiivsemad, kuna seal on Eesti suurematest ostukohtadest kõrgeim hinna ja kvaliteedisuhe.

Peaaegu kaks kolmandikku tallinlastest lükkab võimalusel tööstuskaupade ostuotsuse edasi ja ootab allahindlusi, selgus mullu sügisel TNS Emori läbi viidud jaeseireuuringust. Nelja aastaga on see number 10% võrra tõusnud.

Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel jäi tänavuse osturalliga väga rahule.

Kampaania käive oli üle 40 miljoni krooni, mis on 25% jagu rohkem kui mullu aprillis. Suurimaks suundumuseks on tema hinnangul see, et ostetakse tuntumaid kaubamärke. Populaarsemateks kaupadeks on traditsiooniliselt kosmeetika, rõivad ja köögitarbed.

Tarbimise jahtumist Parel ei näe. "Osturalli on Kaubamaja üks suuremaid müügikampaaniaid ja tuleb sügisel sama vääramatult nagu jõulud," oli ta veendunud.

Stockmanni hullude päevade käive oli mullu aprillis toimunuga võrreldes 20% võrra suurem, käivet ei soovinud Stockmanni turundusjuht Krista Luhaste avaldada. Müügihitiks kujunes ligi 9000 krooni maksnud Jura kohvimasin.

"Inimesed soovivad kallimaid ja kvaliteetsemaid kaupu," sõnas Luhaste.

A-Selveri ostu- ja turundusdirektori Iivi Saare sõnul kasvas keti kogukäive esimeses kvartalis 36% võrra võrreldes mullusega.

Rimi mammutipäevade käibe kasv oli võrreldes mullusega 17%, kinnitas Rimi Eesti Food ASi tegevdirektor Ruth Laatre. Enimmüüdud tooted olid seekord Arieli pesupulber, Merrildi kohv, koorimata krevetid ja juust Atleet.