2000ndate alguses küsiti Imre Madisonilt, kes ta tahab olla viie aasta pärast. „Siis sai öeldud küll, et tahaks olla mõne Eestis tegutseva keskmise suurusega ettevõtte tegevjuht,“ meenutab Madison rahuolevalt, vahendas aripaev.ee.

1990ndatel oli ta Coca-Cola müügiüksuses siiani toimiva meeskonnavaimu üks ülesehitaja. Müügijuhi ja müügidirektorina jõudis Madison seal töötada viie välismaalasest otsese juhi käe all ning enda sõnul oli tal igaühelt midagi õppida.

Madison kinnitab, et tal on kindel põhimõte - tööl peab tekkima pühendumus ja kirg. „Mingist hetkest aga tundsin Coca-Colas, et see pruun karastusjook ei paku mulle enam palju kindlustning kirg hakkas kaduma.

Tol hetkel toimusid juhtkonnas ka muudatused ning hakkasin asju liiga ausalt välja ütlema, mis tekitas vastuolu Rumeeniast tulnud tegevjuhiga. Leppisime lihtsalt kokku, et kuna meil on erinev nägemus asjadest, siis läheme lahku,“ meenutab Madison.