Statistikaameti andmetel mõjutas müügitulu kasvu enim mootorikütuse jaemüügi ettevõtted, kus müügitulu kasvas 2015. aasta jaanuariga võrreldes püsivhindades kolmandiku.

"Teatavasti tõusis alates veebruarist kütuseaktsiis ja tundub, et kokkuhoidlikud autojuhid olid varmad veel jaanuaris kütusepaaki täis panema," kommenteeris SEB panga majandusanalüütiks oma nädalakkommentaaris.

Nafta hinna püsimine väga madalal tasemel on aktsiisitõusu tanklates siiski Nestori sõnil vaevumärgatavaks muutnud. "Kütuseostu varasem sooritamine annab tõenäoliselt tunda veebruari statistikas," lisas ta.

Müügitulu suurenes jaanuaris enamikul tegevusaladel, varasemast väiksem oli ainsana tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kaupluste müügitulu. Suure tõenäosusega jaekaubanduse kasvutempo sellele aastal küll veidi aeglustub.