Järjest rohkem ärevaid teateid saabub uue hiljuti turule paisatud ja ülemaailmse müügiedu saavutanud Apple iPhone 3G kohta, kus kliendid kaebavad enim halva levikvaliteedi üle.
Viimase paari nädala jooksul on paljud uue ja kõneainet pakkunud iPhone 3G kasutajad ettevõtte ametlikes foorumites kaevanud halva levikvaliteedi ja liiga pikka allalaadimise aja üle, vahendas Financial Times.
Samuti on paljud kliendid nurisenud selle üle, kuidas Apple ja AT&T on liigset hoolimatust probleemi lahendamisel üles näidanud.
Siiski on erinevate ekspertide sõnul tegemist ebaküpse ja korralikult testimata telefoni müügilepaiskamisega, mistõttu nüüd kõik suuremad ja väiksemad esialgu kahe silma vahele jäänud vead välja tulevadki.
Nomura analüütiku Richard Winsori sõnul ei pruugi siiski kõigil kasutajatel tekkida levikvaliteediga probleeme, kuid neil, kes viibivad piirkonnas, kus mobiililevi on kõikuv, võib olla täiesti tavaline, et kõned katkevad.
Eelmisel nädalal teatas Apple, et probleemi kallal töötatakse, kuid lähemat kommentaari keeldusid ettevõtte juhid andmast.
Apple’i sõnul müüdi esimese kolme turuletuleku päeva jooksul kokku miljon 3G iPhone.