Vaatamata boikotile ja Nordstromi otsusele edaspidi mitte müüa Ivanka Trumpi tooteid on internetis tema moekaupade müük üksikute toodete lõikes kasvanud, selgub e-äri veebilehelt.

Moeotsingufirma Lyst andmetel oli toodete müügilt 11. kohal Ivanka Trumpi kaubamärgi tooted. See moekaupade otsingufirma seob ostjad enam kui 12 000 jaekaupmehe ja moedisaineriga. Müüdud toodete arvult tähendab kuu ajaga 346 protsendist kasvu.

Kuna Ivanka Trumpi firma ei ole börsifirma, ei avalikuste ettevõte müüginumbreid. Ettevõtte brändijuht Abgail Klem ütles, et moebrändil läheb paremini kui kunagi varem.

„Alates veebruari algusest on meil olnud kaubamärgi ajaloo ühed parimad nädalad,“ ütles Klem. „Mitme jaekaupmehe juures on Ivanka Trump olnud veebis müügil parimate seas ja mõnes kategoorias üldse parim.“

USAs müüakse Ivanka Trumpi kollektsiooni enam kui 800 poes ja ettevõte plaanib hakata müüma veel 200 poes. 2016. aastal kasvas müük 21 protsenti.