“Tegemist on erakordselt meeldiva tehinguga. Ühelt poolt valmistus Baltika ise sisenema uue rõivabrändiga naiste premium-moe turule, teisalt otsis Ivo Nikkolo võimalusi oma tugeva ja tuntud, kuid väikese kaubamärgi edasiarendamiseks. Hetkel läbirääkimisjärgus olev tehing liidab mõlema poole tugevused ja võimaldab ühiselt arendatavale Ivo Nikkolo märgile kiiret rahvusvahelist kasvu Baltika tänastel turgudel,” kommenteeris tehingut Baltika juhatuse esimees Meelis Milder. „Meil on ka hea meel, et meie meeskonnaga liituvad kunagi Baltikas disainerikarjääri alustanud Ivo Nikkolo ja tema viimaste kollektsioonide disainer Eve Hanson, kes oli eelmisel aastal Eesti parima moedisaineri auhinna Kuldnõel laureaat,” lisas ta.

“Leian, et toetudes Baltika kogemustele, on Ivo Nikkolo kaubamärgil edaspidi hea võimalus areneda ja siseneda välisturgudele,” ütles Ivo Nikkolo.

Eellepingu järgselt plaanib Baltika alustada Ivo Nikkolo kolme Eestis asuva poe opereerimist alates 15. septembrist koos Ivo Nikkolo olemasolevate kaupluste töötajatega ja paljude teiste kaubamärki loova ja turustava ettevõtte OÜ Zik-Zak võtmetöötajatega.

Poolte kokkuleppel tehingu hinda ei avalikustata.

Ivo Nikkolo on Eesti tuntud moedisaineri nimeline premium klassi kaubamärk, mis loodi 1994. aastal. Lisaks Eestis asuvale kolmele poele ja mitmetele edasimüüjatele turustatakse tooteid ka Soomes, Rootsis ja Taanis. OÜ Zik-Zak käive 2005. aastal oli 23 miljonit krooni.

Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib 94 poodi, mis jagunevad Montoni, Mosaici ja Baltmani jaekettide vahel kuues riigis — Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal. Baltika 2005. aasta käive ulatus 681 miljoni kroonini.