Kodusadamas Tallinnas Botnicat niipea ei näe, sest 23. juulist alates asub tema tööpaik Saksamaa vetes, vahendas ERRi uudisteportaal "Aktuaalset kaamerat".

"Me kirjutasime hiljuti alla lepingu Rootsi firmaga ND Shipping AB ja Botnica töötab nüüd selle lepingu alusel Saksa vetes tuulepargis nimega Hellvind Alfa. Ta töötab seal merekeeles DP2 režiimis ehk peab olema paigas peaaegu sentimeetri täpsusega ja tagama tuukritöö vee all, veealuste robotite töö sealsamas regioonis," selgitas TS Shipping Ltd. juhatuse liige Ülo Eero.

DP klassid tähistavad laeva võimet merel lainest ja tuulest hoolimata fikseeritud kohal paigal seista.

"Botnica on kõige kõrgema klassi laev - antud hetkel ta töötab DP2 režiimis, aga lähiajal planeerime talle töid DP3 režiimis, mis tähendab, et suurusjärk võib olla 2-3kordne praegusest teenistusest," märkis Eero.