Need oleks vaja maha müüa, et Jaapani suurim õlletootja saaks konkurentsiametilt loa SAB Milleri muude varade ostuks.

„Me uurisime neid ja ei tõsta pakkumiseks kätt,“ ütles Asahi Groupi president Akiyoshi Koji.

Jaapani ettevõte tahab osta 2,55 miljardi euro eest Peroni, Grolschi ja Meantime õllebrändid. Asahi panustab, et need õllebrändid suudavad oma tuntust Euroopas laiendada. Varem keskendus Jaapani õlletootja Aasiale ja Okeaaniale.

Koji ütles, et lõpuks kavatsevad nad hakata Euroopas müüma Jaapani suurima müügieduga õlut Super Dry’d.

Et tehing saaks toimuda peab SABMiller müüma oma varad Poolas, Tšehhis, Slovakkias, Ungaris ja Rumeenias.

"Kuna Jaapani keskpanga poliitika on negatiivsed intressitasemed, saame me tehinguks välja lasta väga madala intressiga võlakirju,“ ütles ta.