Möödunud aastaga võrreldes kasvas ettevõtte käive 4,3% ehk 2,1 miljonit eurot, kasv toimus kõikidel sihtturgudel.

Ettevõtte käibekasv oli suurim Lätis ulatudes 8,4 protsendini, Eestis kasvas käive 3,9% ja Leedus 0,8%. Segmentide lõikes moodustas kogukäibest möödunud aastal 52% külmutatud kaubad, mille käive kasvas võrreldes eelneva perioodiga 7,2%.

„Suvi oli erakordne – kolme suvekuu jooksul õnnestus näha nii lund kui ka püsivalt üle 30- kraadiseid õhutemperatuure, kuid vaatamata heitlikele ilmadele võtsid jäätisesõbrad kõikidel turgudel väga hästi vastu meie uudistooted ning see oli ka 2014. aasta edu võti,“ sõnas Nordic Foods Holdingu juhatuse liige Katre Kõvask.

„Külmkaubasegment näitas möödunud aastal kena kasvu, seda eriti Lätis, kus oleme segmendis ka ajalooliselt tugevad. Külmkaubasegmendis tuli kasv tänu tootearendusele ja märgatavalt suurenenud aktiivsusele Horeca sektoris,“ lisas Kõvask.