Saksamaa-Brasiilia mängu ajal vaatas väike hulk inimesi ka seda, mida teevad mängu ajal ja selle järgselt aktsiaturud. Sel ajal oli nende riikide turgudel vaikus - keegi ei ostnud ega müünud. On selgeks saanud, et jalgpall on ärimaailmale suureks pinnuks silmas.

2010. kuni 2014. aastani uuriti kolme erineva uuringuga spordisündmuste mõju börsidele. Leiti selgeid seoseid, et kui mõne riigi klubi või koondis mängis suuri mänge, siis mõjutas see oluliselt ka selle riigi inimeste börsikäitumist. Oluline on ka see, kas meeskond võidab, kaotab, langeb madalamasse divisjoni jne.

Uuringuid läbi viivad inimesed ütlesid, et jalgpalli populaarsust saab riigis mõõta väga edukalt just nii, et vaadata mida tegid aktsiaturud suurte mängude ajal.

De Nederlandsche Bank tegi uuringu Itaalia ja Prantsusmaa kohta, kui nende riikide jalgpallimeeskonnad suurturniiridel välja langesid. Neid huvitas, kuidas kaotused mõjutasid aktsiatega kauplemist. Nad kogusid andmeid enne ja pärast tööaega ning töötundide ajal tehtud tehingute kohta. Lisaks vaatasid nad, mis toimus siis, kui mänge aset ei leidnud. Kui Prantsusmaa või Itaalia kaotasid, kaotas ka aktsiaturg. Aktiivsus ei olnud madal mitte ainult kohe mängu järgselt vaid veel mitu päeva pärast kaotatud matši. Nende järeldus oli, et olulise jalgpallilahingu kaotamine mõjub fännide käitumisele oluliselt.

Londonis viidi läbi sarnane uuring. Nemad vaatasid teisigi spordialasid, aga suures osas samuti jalgpalli. Näiteks Inglismaa kaotust Itaaliale ning Hispaania kaotust Hollandile käesoleval MMil, lisaks aga veel 1100 mängu ja nende mõju turgudele. Uuring viidi läbi 39 riigis. Nad leidsid, et mida popim oli jalgpall selles riigis ja mida kauem meeskond turniiril mängis, seda suurem oli mõju aktsiaturgudele. Prantsusmaa, Argentina, Brasiilia, Saksamaa, Itaalia, Hispaania ja Inglismaa aktsiaturug kogesid kõik MMi ajal suurt kõikumist. Sama toimus ka EMi ja Copa America toimumise ajal.

Huvitav oli ka see, et edukamate riikide, kelle koondiseid lennujaamas lillesülemitega vastu võeti, aktsiaturge mõjutas see vähem kui neid, kes valmistasid pettumuse. Võitjariigi aktsiaturud ei saanud tunda mingit mõjutust.

Kolmandas uuringus hakati aktsiaturgudel MMi ajal toimuvat kutsuma „MMi sündroomiks". Euroopa Keskpanga poolt tehtud uuringus oli ainus riik, kelle turud ei olnud mõjutatud, Inglismaa. Sealsed kauplejad vist ei vaata MMi.

Niisiis ootavad börsid väga, et pühapevane MMi finaalipäev juba kätte jõuaks. Pärast seda saab natuke aega rahulikult hingata. Siis hakkavad taas pihta oluliste Euroopa jalgpalliliigade hooajad.