Eelmisel kuul Apple'i poolt ostetud Beats'i kõrvaklapiäri õitseb kenasti ning turundusspetsialistide sõnul mõjub FIFA keeld Beats'ile hoopis positiivselt.

„Kui fännid näevad, et nende iidolid kannavad neid kõrvaklappe sundimatult vabal ajal, siis annab see positiivse sõnumi. Selle asemel, et meediaüritustel Adidase ketsipaelu siduda ning juua suursponsori toodetud jooki, on see hoopis inimlikum turundusvariant," ütles strateeg Ellen Perty Leanse, kes kunagi töötas nii Apple'i kui Google'i juures. „See võib olla isegi parem turundus - Beats's ei ole ametlik sponsor. Sõnum on autentsem ja usaldusväärsem."

Apple poolt 3 miljardi dollariga ostetud Beats Electronics on tuntud oma turundusliku guerilla-taktika poolest. 2012. aasta olümpiamängude eel saatsid nad tuhandeid tasuta kõrvaklappe muuseas USA korvpallimeeskonnale ning tervele Briti delegatsioonile. Ametlik sponsor Panasonic oli üle kavaldatud.

YouTubes on 10,6 miljonit vaatamist kogunud Beats'i reklaam, kus osalevad Neymar, Suarez, Mario Götze, Robin van Persie, Javier Hernandez ja paljud teised. Selle nimi on „The Game Before the Game".

Sony jagas sel kuul ise igale MMil osalevale mängijale tasuta kõrvaklappe, kuid siiani on vähe neid mängijaid, keda oleks nähtud nende toodet kandmas.