IT Grupi juhatuse esimehe Esti Ehatamm-Koppeli sõnul näitab garantii- ja järelteenindust vajavate masinate arvu langus müügimahtude mitmekordse kasvu juures Delli arvutite kvaliteeti, teatas ettevõte.

„Kui 2006. aastal käis müüdud arvutite mahust kas tasulises või garantiiteeninduses kolme aasta jooksul ca 26 protsenti arvutitest, siis 2007. aastal juba ainult 13 protsenti arvutitest. Seega on selgelt näha, et järelteenindust vajavate masinate osakaal on langenud üle kahe korra, vaatamata sellele, et meie müügimahud on kasvanud üle 300 protsendi,” rääkis Ehatamm-Koppel.

2007. aastal oli keskmine garantii- ja remondijuhtumi parandamise aeg IT Grupis nii äri- kui erakasutaja arvutite puhul keskmiselt viis päeva, mis on oluliselt kiirem tarbijakaitse hinnangul võlaõigusseaduses nõutavast 14-päevasest garantiiremondi teostamise ajast.

Samuti pakub IT Grupp Dell sülearvutitele standardpaketis kolme-aastast garantiiaega nii kodukasutaja mudelite puhul (Inspiron XPS) kui ka ärikasutaja seeria puhul (Latitude, Vostro). Mõningatele mudelitele laieneb Dellil Eestis esimese tootjana standardpaketis ka 5-aastane garantii.

Ehatamm-Koppel soovitab arvuti ostmisel pakutava garantiiaja pikkusele kindlasti tähelepanu pöörata.
„Eelistada tuleks vähemalt 3-aastase garantiiga arvutit, sest võib juhtuda, et arvuti võib selle perioodi jooksul vajada järelteenindust. Kindlasti ei ole mõistlik eelistada aastase garantiiga masinaid, kuna arvuti kasutusperiood on märkimisväärselt pikem ning halvemal juhul võib järelteeninduse maksumus ulatuda ligi pooleni arvuti hinnast.”

IT Grupi 2007. aasta käive oli 109 miljonit krooni, mis kasvas aastaga 56 protsenti. Peamiselt erakliendile mõeldud Delli toodete müük kasvas 2006. aastaga võrreldes üle kolme korra, äriklientidele suunatud Delli toodete müük kasvas ligikaudu kaks korda. Umbes 70 protsenti IT Grupi poolt mullu müüdud Delli arvutitest olid sülearvutid, 30 protsenti jagunes serverite ja lauaarvutite vahel.